Nápověda

Máte následující problém? Pokud jste mezi níže uvedenými dotazy nenašli Váš problém, napište nám pomocí níže uvedeného formuláře a my Vám ho pomůžeme vyřešit.

Nepřišel mi e-mail s přihlašovacími údaji

Proveďte znovu registraci se stejnými přihlašovacími údaji a řádně zkontrolujte Vaši e-mailovou adresu. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás: info@spedbus.cz

Nelze se přihlásit do aplikace

Zkontrolujte řádně Vaše přihlašovací údaje včetně velkých a malých písmen, pokud problém přetrvá, zašlete si náhradní heslo do e-mailu uvedeného při registraci pomocí tlačítka Zapomenuté heslo

Opakovaně jsem byl vylogován (odhlášen) z aplikace

Na Váš účet se pravděpodobně přihlásila třetí osoba, která zná Vaše přihlašovací údaje. Proto si tyto co nejdříve změňte.

Nezobrazují se mi kompletní informace o firmě (výpis doprav, přeprav, dopravní prostředky)

Firma nemá zaplacen přístup, nebo je administrátorem zablokována

Mám volný autobus, nebo realizuji dopravu a v autobuse mi zůstávají volná místa -
Chci vložit novou dopravu

V sekci Moje doprava stisknete tlačítko „vložit nový“:

1/3 Vyplňte všechny potřebné údaje o realizované dopravě s počtem volných míst a stiskněte „pokračovat“:

2/3 Dle propozic vašeho vozu a zasedacího pořádku zadejte ve schématu skutečné volné pozice a stiskněte „pokračovat“,

Nesouhlasí-li počet Vámi zadaných volných míst s Vašim zasedacím pořádkem, nebo jakýkoli jiný údaj, můžete se vrátit do kroku 1/3 stisknutím tlačítka „zpět k editaci dopravy“:

3/3 V posledním kroku si můžete vyplnit Váš zasedací pořádek, jenž se bude aktualizovat v závislosti na potvrzených rezervacích. Stisknutím tlačítka „dokončit“ bude Vaše doprava automaticky vložena do aplikace a ihned je k dispozici ostatním uživatelům.

Mám skupinu klientů a potřebuji pro tuto sehnat co nejvhodnější přepravu -
Chci vložit novou přepravu

V sekci Moje přeprava stisknete tlačítko „vložit nový“:

Vyplňte všechny potřebné údaje o požadované přepravě a stiskněte „vložit“, Vaše přeprava bude automaticky vložena do aplikace a ihned je k dispozici ostatním uživatelům.

Chci vložit nový dopravní prostředek

V sekci „ Vozidla“ stiskněte tlačítko „Nový dopravní prostředek“

Vyplňte všechny nezbytné informace pro vytvoření Vašeho vozidla:

!!!U klasických autobusů je počet sedadel vedle sebe vždy 2, jak v levé, tak v pravé řadě!!!

Po stisknutí tlačítka „uložit“ se Vám automaticky přepočítají parametry, které jste zadali a případně budete upozorněni na nesoulad.

Pokud bude vše v pořádku a data budou souhlasit, potom po stisknutí tlačítka „uložit“ bude vytvořeno schéma Vašeho nového dopravního prostředku.

Chci vložit nového uživatele v rámci firmy

Tento krok může provést pouze administrátor Vašeho účtu (první přihlášený), který má v záložce „Můj profil“ tlačítko „Registrovat nového uživatele“ a po vyplnění nezbytných údajů přijdou do e-mailu nového uživatele přihlašovací údaje:

Jak najdu vytížení pro svůj autobus? - Vyhledávání přepravy

V záložce „Přeprava“ jsou tabulkově uvedeny všechny přepravy od registrovaných uživatelů, kteří hledají nejvhodnějšího dopravce pro svou skupinu osob.

Ve vyhledávacím formuláři si dle Vašich kritérií můžete najít pro Vás nejvhodnější vytížení autobusu.

Po vyfiltrování pro Vás vhodných doprav si můžete zjistit podrobnosti o spoji stisknutím tlačítka „informace o spoji

Potřebuji přepravit menší skupinu klientů, nebo jednotlivce do destinace - Vyhledávání dopravy

Potřebuji přepravit menší skupinu klientů, nebo jednotlivce do destinace - vyhledávání dopravy

V záložce „doprava“ jsou v tabulce vyobrazeny všechny realizované jízdy, kde jsou ještě volná místa:

Ve vyhledávacím formuláři si dle Vašich kritérií můžete najít pro Vás nejvhodnější, realizovaný spoj.

Po vyfiltrování pro Vás vhodných doprav si můžete:

  • zjistit podrobnosti o spoji stisknutím tlačítka „informace o spoji “:
  • Vytvořit nezávaznou rezervaci stisknutím tlačítka „rezervace “:
     class=
  • Prohlédnout detail dopravního prostředku, jímž bude doprava realizována stisknutím tlačítka „dopravní prostředek “:

Jak zjistím, zda si u mojí dopravy někdo rezervoval nějaká místa?

V sekci moje doprava zaškrtněte „pouze spoje s rezervacemi“ :

V tabulkovém výpisu spojů s rezervacemi si můžete tyto rezervace prohlížet a pracovat s nimi stisknutím tlačítka „rezervace

Jak najdu spoje, u kterých jsem si nezávazně rezervoval nějaká místa?

V záložce doprava, kde je tabulkový výpis nabízených doprav stiskněte tlačítko „pouze spoje s mými rezervacemi“

Editovat a pracovat s těmito rezervacemi můžete stisknutím tlačítka „rezervace

Chci vložit nového uživatele v rámci firmy

VTento krok může provést pouze administrátor Vašeho účtu (první přihlášený), který má v záložce „Můj profil“ tlačítko „Registrovat nového uživatele“ a po vyplnění nezbytných údajů přijdou do e-mailu nového uživatele přihlašovací údaje:

Mám dotaz

Jméno* Váš dotaz*
Firma
E-mail*
Telefon